joi, 28 august 2014

România-MOIECIU DE JOS, august 2014

M-a amuzat de fiecare dată faptul că o zonă montană mult căutată şi aerisită cândva, se împarte în două zone, într-un fel cu susul  în jos. Localitatea Moieciu de Jos este cea aşezată la drumul principal, la o altitudine mai mare, faţă de Moieciu de Sus care este aşezată mai...jos. Oricum, zona este superbă, dar nu cred că mai există gospodărie care să nu aibă cel puţin o cameră de închiriat, ceea ce aglomerează mult spaţiul şi ce e mult strică, de cele mai multe ori. Eu am găsit locul cel mai liniştit din toată zona şi spaţiul este destinat exclusiv turiştilor. E o mândreţe de pensiune şi proprietarii, oameni de-ai locului, au propria casă. Simţi că te rupi puţin de cotidian şi ai toate şansele să-ţi reîncarci bateriile. Se pot face trasee interesante pe rutele:
1.Moieciu de Jos - Fundata - Şirnea până la Valea cu struţi (din păcate, anul acesta nu mai arăta la fel de bine ca anul trecut !);
2. Moieciu de Jos - Fundata - Fundăţica până la parcul de aventură cu tiroliană !;
3. Moieciu de Jos - Fundata - Cheile Dâmbovicioarei până la Peştera Dâmbovicioara (cu peisaje de vis pe tot traseul);
4. Moieciu de Jos - Moieciu de Sus - Cheile Grădiştei până la capăt !!!! ( adică pe la 2000 m) şi apoi până la baza sportivă (puţin mai jos ).

Eu am venit puţin mai ...încărcată, dovadă că am chef să postez pe aici, să vadă şi alţii minuni....

Traseul Bran - Rucăr
Cheile Dâmbovicioarei
O imagine greu de uitat...
Acolo unde muntele sărută cerul
Traseul Bran - Rucăr

Imagine ca o carte poştală

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu