vineri, 7 iunie 2013

OLANDA

AEROPORTUL




Aici incepe orice aventura, dupa o calatorie cu avionul..
In AEROPORT.

Aici, la SCHIPHOL.





Olanda m-a fascinat, pur si simplu. Incerc  sa explic cat mai fidel ceea ce am simtit acolo, timp de zece zile. Am simtit multa liniste si mult calm. Si poate foarte mult bun-simt. M-a fascinat relaxarea de pe fetele oamenilor, felul cum fluiera in surdina si zambesc permanent, semn ca sunt tare fericiti...M-au fascinat bicicletele, am inteles ca sunt mai multe decat numarul total de locuitori. Am zambit de fiecare data cand "invadam" spatiul pentru biciclete, filmand sau facand poze si multele "sorry" exprimate cu parerea mea de rau. Nimeni nu s-a enervat, nimeni nu a tipat, nimeni nici macar nu claxoneaza...E o tara de vis si de liniste. Si de maxima punctualitate la toate mijloacele de transport in comun !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu