vineri, 7 iunie 2013

ROMÂNIA


Am cunoscut un OM care m-a invatat sa calatoresc. Intai la pas, pe drumul spre prima localitate de unde "furam" cirese de la portile localnicilor....Apoi la pas, pe carari de munte, stiute sau nestiute. Am invatat sa calatoresc cu rucsacul in spinare, cu cazare la corturi...Am mai "imbatranit" si mi-e mai greu acum. Plec in calatorii cu troler, nu mai pot sa dorm in cort, am inceput chiar sa zbor...Oriunde m-as duce, calator prin lume, ma gandesc la el. El e "dirigu' " pentru care am "inventat" acest loc si pentru care, revederea dupa multi, foarte multi ani, pentru mine va insemna mult, foarte mult...

Caut in "sertarul" cu amintiri si nu-mi vine sa cred cati ani au trecut de cand am poza asta....

4 comentarii:

  1. Din păcate, nici în acest an revederea nu a fost posibilă. Ştiu că se va întâmpla într-o zi !

    RăspundețiȘtergere
  2. DIRIGU', SA AVETI O VIATA LUNGA SI PLINA DE IMPLINIRI ! LA MULTI ANI!NU MA OCOLITI LA REVENIREA IN TARA ! MI-E TARE DOR DE DUMNEAVOASTRA....

    RăspundețiȘtergere
  3. Revederea a fost pe 17 august 2022 in Elvetia, la Neuchatel, la noul acasa al dansului.

    RăspundețiȘtergere